Merhaba hanımlar arkadaşımın kızı için yazıyorum belki faydası dokunan olur. Şimdi bu bebişin 13 aylık olmasına bikaç günü var uyku düzeni ise şu şekilde, sabaha karşı 5 6 7 gibi uyuyor😱 böyle uyuduğu içinde öğlen saatlerinde kalkıyor. 14.00-15.00 gibi diyim. Sonra 18.00 gibi yeniden uyuyor ne kadar uyuduğunu bilmiyorum ama. En son 22.00 da uyuyor ve gece 2 de uyanıyor. Bi daha işte sabah 5-6-7 böyle bi düzen. Bu kadıncağızın nasıl bir yol izlemesi gerekir sizce?🌸