Gamzeaykut 3 5 aylık bebegımim alnına tel düştü hastaneye gitmelimiyim sizce?? Sadece şişlik var buz kompleksi yaptım, ve krem kullandım.
Aysnrblghn Gamzeaykut sisiricek kadar şiddetli mi düştü yaa. Geçmiş olsun alın bölgesi boşluk mus oradaki darbeleri daha az önemsiyor doktorlar ama siz yine de takıp edin uyurken arada bi dürtüp tepki vermesini sağlayın.
barbarosunannesi Gamzeaykut uyutmayin iki saat özellikle .içiniz rahat etsin bı sağlık ocağına götürün olmadı yine yarın inşallah iyidir