Mel93 mastit oldum daha yeni 3 gun önce hastaneye gittim doktorum hemen yukari cik elektrikli pompayla sag sütün dolmus göğüsün catlicak dedi elektrikli pompayla sagdik ilk cok acidi uclarida yara oldugu icin , ilk sütüm cok az geldi hastaneden broşür verdiler bi firma kiralayabilegimizi söylediler aradik 15 günlük 300 tl verdik inan şuan zevkle sağıyorum bebegimide ardindan emziriyorum ucu açılmış ve acisi gecmis oluyor inan cok rahatladım tavsiye ederim mochi bendede var gram süt sağdırmıyor anca uc cikartiyor