Taze_annecik merhaba.
Allah bağışlasın.yani doğruyu söylemek gerekirse başlar da zor oluyor ..cunki birisi tam oyun bebesi tam hareketli zamanı oluyor ha bire oynamak zıplamak istiyor e diğeri yatıyor emmek ilgilenilmek istiyor .gerçi ilk zamanlar sakin bir bebek olursa yine kolay da..şuan kızım ,7 aylık mesela artık ilgi istiyor kucak istiyor oğlum da oynamak istiyor .ama zamanla siz de alışıyorsunuz o tempoya .küçük bebegi de büyük bebeginnoyunlarina dahil etmeye çalışın
Başta kiskanclik oluyor ama cici bebek kardeş vsvs sürekli böyle dediğiniz de artık alışıyor .doğumun da ikisi de sezeryandi şükür ben sorun yaşamadım..emin olun ikisi küçük olunca çok güzel oluyor .biri birine gülünce dünya sizin oluyor ikisi de bebek cunki .arkadaş gibi olacaklar çok güzel bence.😍