Zereninannesi ben 2 ay sonra başladım. Bacak ,kalça,bel ve gögüs egzersizleri ilk tereddüt ettim ameliyat yerim acıyacak diye ama baktım bir şey olmuyor bebeğim fırsat verdikçe yaptım şu an 2 buçuk ay oldu biraz ihmal etmiş olabilirim😅ama tekrar başlayacağım🙃karın egzersizlerine henüz cesaret edemiyorum 😅😅