Uraz2021 Kızlar önceden alnımda güneş lekesi vardı doğumla birlikte çok koyulaştı bunun için doktora gideceğim fakat güzellik merkezlerine de sormak istiyorum daha önce tedavi olup memnun kalan Var mı ?
birmelekannesiiio Uraz2021 Dilan Polat’ta gördün mü canım berces yaptıranları mükemmel ya yüzün soyuluyor ama alttan bebek gibi cilt çıkıyo lekem olsa mutlaka onu yaptırırdım
Mucizebebek01 Uraz2021 Gano excel in sabunları var. Keçi sütlü ve şeffaf sabun diye geçiyor kullanın bi kac ay içerisinde hiç bişey kalmaz. Bizzat denedim ve bi kac tanıdığım da denedi olumlu sonuç aldığım için rahatlıkla öneriyorum.
barbarosunannesi Mucizebebek01 merhaba ben aldım tam tersine yüzüm daha çok kustu geçer dedim iki ayi gecerek kullandım yine de geçmedi .her cilt tipine uygun değil bence benim ki yağlı olduğundan sanırım 🙄
Uraz2021 lisbethsalander kusura bakmayın tekrar soracağım ama niecimida dediğiniz şey bir ürün mü yoksa ürünlerin içinde olan bir madde falan mı
Mucizebebek01 Elif_1309 Bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine bayii oldum hem kullanıyorum hem satışını yapıyorum.
Mucizebebek01 Uraz2021 Evet yakın zamanda yüzünde bayağı çil olan bi ablamız before after fotosu attı bayağı açılmış cildi. Ama tabii hemen 1 ay da olacak bisey değil.
Mucizebebek01 barbarosunannesi Evet kusma olabiliyor ilk keçi sütlü olan kullanılıyor o içeriyi temizliyor ondandır büyük ihtimal kusma olması. En az bi 4 ay filan kullandıktan sonra şeffaf sabun kullanılıyor. Ama tabii ki alerjik cilt olmaması da önemli
lisbethsalander Uraz2021 evet kendiniz alabilirsiniz tabii. yalniz cildinize daha önce asitli serum kullanmadıysanız niacinamide seruma %5 olarak baslamanizı tavsiye ederim. 4 5 hafta sivilce yapabilir gözle görülür en etkili sonucu da 8 hafta sonra alırsınız
lisbethsalander Uraz2021 şu an en uygun içerik olan en sade doa kozmetik. sitesinden ya da trendyoldan alabilirsiniz. tavsiyem yüzünüze sabun kullanmayın.