ozlemmmalpkaan 13 günlük bebeğim var bazen gözlerini yukarı kaydırıyor yukarındoğru bakıyor bu normal mi neden böyle yapıyor ?
Glsn7581 ozlemmmalpkaan onu dünyasından alıp başka bir dünyaya koydular çünkü 🤗 bir şeyi yok merak etmeyin.2.ayda görme testini yaptırırsıniz