dml2703 Memlekete izine gidip geldik dogalgazi actik ama sadece 1 tane petegimiz isiniyor digerleri buz gibi her seyi yaptik havasini aldik temizledik vanaları da normal ama ısınmıyor ayni durumu yasayan var mi?
simsimum dml2703 benim de aynı sıkıtıntim vardı odada oda ayarları varmış galiba her odaya gelen Bi ayar varmış onun yapılması gerekiyormuş bir de petek temizlenmesi lazımmış benim odamın 1 peteği 2. El den alınma galiba sorunlu çıktı üstü sıcak altı soğuk hep
dml2703 simsimum oda ayarini bilmiyorum da 3 tane petegimiz soguk sadece 1i ısınıyor anlamadim hepsini de temizledim sadece o sıcak olan haric