Kızlar merhaba
kızım 5.6 aydır kabız 2. Buçuk yaşında bebekliğinden beri çok güzel yapardı çok sık yapardı ne olduysawbirden oldu tükendim yapmadığım şey kalmadı tuvalet alışkanlığını unuttu sanırım ondan kakası sertleşiyor yapmıyor bu şurubu duydum en sonunda aldım faydasını gören varmıdır sade verdim sevmedi başka nasıl verebilirim kullanan varsa tavsiye verebilirmi