Liyamomyy Kizlar ya kızım 5.5 aylık ayakları uzerinde durmuor yani hiç basmıyor çok kafama taktım sizce normal mi daha zamanı varmı kalça çıkığı vardı düzeldi ama acaba onunla alakası varmı lutfen bilgisi olan yazabilirmi kafayı yicem
semaahmet Liyamomyy üstte kalsın cnm oğlum o ağlarda basiyodu ama komsumunun oğlu var tabi o 4 buçuk falam herakde hiç basmiyo kafayı dahil tutmuyo normeldir belki cnm
Ruzgarto Liyamomyy bazen bebeklerde ayak farkındalığı geç olabiliyormuş ayaklarına bol bol masaj yapın farklı yüzeylere değmesini sağlayın havalar artık güzel bazı zamanlar çorapsız durmasına izin verin birde ayaklarına kendisinin dokunmasına yardımcı olun. İnstagramda yonca ergül var bebek fizyoterapist videolarını izleyebilirsiniz
S_x_w Liyamomyy benim bebeğim kilolu bir bebekti dr u 5 aylkken”bu aydan itibaren ayaklarının üstüne bakmak İSTEYEBİLİR ama bastırma” demişti..yani kesin basar demedi bu yüzden bir sorun olduğunu sanmıyorum henüz erken..tabi ki kontrole gittiğinizde dr a sormanızda fayda bar her zaman
Aloneeee Liyamomyy bebeğiniz daha küçük bastırmayın zaten birde kalça çıkıklığı yaşamışsınız. Sırt üstü yatarken dizlerini kıvırıp ayaklarını o şekilde yere bastırın ayak farkındalığı artsın. Ayaklarına masaj yapın yatarken elleri ile ayaklarını tutturun
Liyamomyy Mervil olemi diyorsunuz bosunami evham yapiorm yani etrafımdaki çok bebek var maşallah onlar basiorlar aslında bastığını görsem zaten bastırmam ama basmayinca hiç korktm
Liyamomyy semaahmet kafasını fln tutuor Allah’tan genelde hep basiorlar bnde goruorm çok hareketli bir kızım var gelişiminde iyi ama şu ayak basmamasi bni korkuttu
Ask35tego Arkadaşımın 7 aylık basmiyordu 15 gün yarım saat örümceğe koydu Ayaklarını farketsin diye şimdi çok şükür emekliyor kafanıza takmayın herşeyin zamanı var Allah acılarını göstermesin
Liyamomyy Ask35tego aminn cnm çok skur tabiki sağlıklı olsnlar yeter geç olsun oda onmli değil zaten bir problem varsa diye endiselendm en azndn erkenden müdahale edeyim diye bende zıp zipa koyuyorum orada zıplıyor iki gündür yeni öğrendi ama kucağımızda kendini birakior
Liyamomyy Ruzgarto aslında uyurken hep çorapsız uyutuorm gün içinde de açık birakiorm ama çok tşk ederm kesinlikle bakacm smdi masajda yaparim kuzuma
Liyamomyy S_x_w 4 aylık kontrolümüzde sormuştum aslında bastirmayin henüz erken demişti ama ne bilim 6aylik olacak zaten ben basabildigini görsem bastırmaya çalışmam kucağımızda kendini saliverior o canımı skti
Berenarya Liyamomyy benim bebek 3 .5 aylık iki ayağını yere bastiryir kayinvalidem malesef ama 1 dk falan belki başlamalı mi?
Liyamomyy Berenarya canım vala bna bastırma dediler bn hiç bastırmadim erken dediler şimdide çocuk basmıyor ama doktorlar bastırmayin diorlr dorumu yaptım yanlismi bilemiorm ama şuan akranları basior ve bn uzuluorm
Liyamomyy Aloneeee ayaklarını kaldırıp tutmaya calisior aslında yeni yeni masaj yapacm mutlaka tşk ederm