Ummahan250820 canım benim kızımda 7 aydan sonra kısık kısık konuşmaya başladı ama ağlayınca gayet sesi çıkıyordu yani sanırım kendi yapıyordu. Hatta bağırmaktan kısılmış filan dediler hep ama ağladığında gayet iyi çıkıyordu sesi. Ama mesela gün içinde sesini kısıp bağırıyor baba baba diyordu filan boğazları na vs baktırdım hatta sağlığında da bie problem yoktu sonradan geçti gitti