Kızlar yarın genel anestezi ile zorunlu kürtaj olacağım ama çok korkuyorum bazıları hicbirseyinhissetmiyorsun diyor bazıları yari uyanık oluyorsun tepki verebiliyorsun diyorlar hissetmekten veya uyuyup uyanamamaktan korkuyorum lütfen deneyimlerinizi paylaşın benimle
Ve İstanbul içi doktor hastane klinik onerirmisiniz lütfen