Talhaninannesiii Her yasin ayin gunun farkli bir huzursuzlugu olabiliyor.Mesela benim kizim 3 yasina giricek artik sebepsiz aglamiyor kucak istemiyor ne istiyorsa anlatabiliyor ama simdi evimde sanki kumamla yasiyorum ciddi olarak herseyde benimle inatlasiyor hersey ona alincak yapilcak herseyde ilk o olucak bildigini okuyor laf dinlemiyor🥲
Tabi bunlarla beraber artik aksamlari kendisi uyuyor yemegini kendi yiyor en onemlisi deliksiz uyuyor 😌