Sarne-gokce28 AselG AselG Ben kullandım bebeğim emmekte zorlandığı için ve kilo alamadığı için önerdi doktorumuz erken doğdu kızım birde
Balkizannesi AselG bazı annelerin sütü besleyici olmazmış sudan farkı olmazmış ve doğrudan bebeği de beslenenezmiş daha önce ben de duymuştum çok saçma gelmişti ama bu yüzden olabilir
Mom120 Bnde duymadm🤔 Mama yapacak kadar sütü varsa niye mama veriyo? Emmiyosa biberonla verecekse niye mama katiyo? Biberonu istemiyosa mamayi nasil icecek? Ve amac ne?😅
Zeycey Ben de gördüm hastanede kadını yanlış anladı sandın dr birdaha Sor diye ısrar ettim sütünü ayrı mama yi ayrı ver dedim 🤔🤔😂😂 süt mama ile ziyan oldu gibi gelmişti bana