MomEslina Kızlar bebek arabası olarak hangi markayı önerirsiniz ben xiomi almak istiyorum kullanan alan varsa veya başka bi marka öneriniz var mı ?
Sulee_ MomEslina baby care safari kullanıyoruz çok memnunum tek elle açıp kapatabiliyorum şuan 6 aylık bebeğim ben çok memnunum
MomEslina Gzmcyln evet bebeğim 10 aylık oldu arabamız küçük böyle kolay sığabilen olsun çabuk açılıp kapanan
MomEslina Glmrv hahahaha aynen ya travel olmasın bizim var instagramdan almıştık çok berbat kırıldı zaten 😂
Ayess Kraft Q77 kullanıyoruz. Tek elle açılıp kapanabiliyor. Az yer kaplıyor. Tek dezavantajı çift yönlü olmaması.
gkcf MomEslina hamilton r1 çok memnunum bebeğim daha önce arabada oturmazdı şimdi bunla heryere gidiyoruz tek elle kapanıyor hafif sürüşü çok güzel tam yatar olmak üzere 3 yatış pozisyonu var
Glmrv Buketylz94 Ben de onu dusunuyorum. 1300e buldum civilde siyahını. Araştırmış miydiniz yorumlari naisl
Ayess Banaannede evet evet kabin tip. Hafif bir araba, sürüşü çok rahat. Alırken özellikle kapladığı alana bakarak almıştık. Travel olan bebek arabamız bagaja sığmıyordu😅
ilknur-3 Hamilton r1 kullanıyorum cok memnunum kullanımı cok rahat. Tek sıkıntı çift yönlü değil. Tek elle kapatılıyor.
Deletedmom_112 Hamilton R1 kullanıyorum çok hafif kendi kendine katlanıyor, tek elle açılabiliyor, 22 kiloya kadar da oluyor, sürüşü gayet güzel tavsiye ederim.