Arkadaşlar oğlumu sütten kestim dünden beri vermiyorum fakat göğsüm acayip şişti tecrübeli arkadaşlar ne yapmam gerekiyor el pompası aldırdım bir kere sağdım öğlen fakat şu an çok kötü yürüyemiyorum resmen soğuk sıcak kompreste yapıyorum aklıma takılan şu günde bir iki sağayım mı yoksa sağmayayım mı aklım çok karışık