Sena1608 Merhaba kızlar. Yarın sağlık ocağına 9. Ay kontrolümuz var. Aşı ve kan tahlili yapıp değerlerine bakcaklarmis. Ama aç mı götürmem lazım nasıl olacak bilmiyorum yardımcı olur musunuz acaba 😊
Sena1608 Melesss erken saatlerde getirin denilince bende acaba aç mı gidecek diye düşünmüştüm. Teşekkür ederim
Melesss Sena1608 rica ederim bebekler açlığa dayanamaz böyle şart koşulmuyor o yüzden. Şeker tahlili olsa evet aç tok farkeder ama hemogramda aç tok farketmez 🌸