Esmer03 Koseoglu benimkide 4 aya az kaldı benimki asırlardan sonra durmuyo bide birisi görünce onun dışında geceleri uyuyor ama gündüzleri uyuyamıyor ablası abisinin sesinden hemen uyanıyor
oglumubeklerken Koseoglu bir de bizim emme de de sorunlarımız var bu ara aslında sorun değil acaba ben 2 saatte 1 emzirmeye calistigim icin mi sadece 5 dakikacik emiyor siizn ki nasil
Koseoglu oglumubeklerken evet evet bende genelde emerek uyuturdum. O yüzden şimdi emmiyor ağlıyor sürekli uyuyacağını anlıyor sanırım
phedra Koseoglu biz de öyle 4 ay olmadan başladık ama ne zaman başladık hiç bilmiyorum hep zor bi bebekti ama şu ara iyice zorlaştı kim bilir ne zaman bitecek ya da bitecek mi acaba 🥲
Ebruu67 Koseoglu 3ay 26 gunluguz aynıyiz atak haftasindalar şuan uzun suruyormus baya daha 27 gün var bitmesine netten bakim sizde