1ben1eymen benim oğlumu düzenli takip eden çocuk doktoru laktoz intoleransı durumunda bebekler bilhassa yoğurt tüketirken çok zorlanıyorlar, gözlemim bu yönde demişti. Ben o yüzden çok yavaş çok ağırdan alarak verdim yoğurdu. Muhakkak kusma oluyordu, öksürük hiç olmadı. Alerji Doktorumuz da Bülent Şekerel beydi. Kusmayı sorun olarak görmedi, devam edin dedi o zaman bize. Ama öksürük çok kafa karıştırıcı. Alerjiye de benziyor çünkü. Kefiri tolere edebildiğine göre yoğurt çok da elzem değil bence, birkaç aylığına yoğurda ara verin sadece kefir içsin, sonra tekrar deneyin isterseniz.