Kızlar doğum yapalı 5 ay 20 gün oldu. Bebeğim küvezde kaldı meme tutmadı ben 2 ay sağarak verdim emmedi bile ona rağmen göğüslerim aşırı çirkin oldu yani böyle sadece deri kaldı. İçi boşalmış sünger gibi. Toparlancak mı ? Toparlanırsa ne zaman toparlancak ? Saten 75 göğüslerim şuan böyle eğildiğimde aşağı doğru sarkıp sallanıyor çok kötü oldu ya 🥺 göbeğimi de anlamış değilim. Hamilelikte 7 kilo aldım 6 sını verdim alt göbeğim şiş ve sarkık böyle yumuşak. Bazıları diyor benim hiç kalmadı seseryansan sonra üstelik 20,30 kilo almışlar. Benim gibi de çok kişi var bu göbek nasıl düzelcek hadi göğüslerden geçtim karnım düzelsin ya spor yapmayı hiç sevmiyorum sadece yürüyüş yapıyorum gider mi bu göbek