Kızlar tecrübesizim bu konuda ek gıdaya başlıcam 5,5 aylık oldu bebeğim yoğurt tadımı yapıcam keçi sütünü mayalayıp sütü aldım biraz fazla geldi kaynattım iyice mikropu ölsün diye pet şişelere koyup buzluga attım direk atmadım biraz soğumasını bekledim ama tam soğumamıştı ılıktı biraz şişeler bi arkadaş da kesilir o sütlerin hepsi neden ılık koydun tam soğuması gerekti dedi kesilir mi yaaa