Blueedreamssx Kıxlar bugün üst dişimden kanal tedavisi oldum uyuşukluğu gittiğinden beri dişim ağrıyor ve alta vuruyor bu sefer de ayaklarımdan böyle rahatsız oldum sizlerinde kanaldan sonra dişiniz ağrıdı mı acaba?
Zlm Blueedreamssx benim hiç ağrım olmadı ama ilk işlem yapıldığında doktor çok ağrın olabilir diye ilaç falan yazmıştı ama gerek duymadım
Lulemom Blueedreamssx sinirlerin tam temizlenmemiş olabilir. Bi sonraki randevunu dolum olarak mı verdi pansuman olarak mı. Ağrı varsa haftaya pansuman yapması gerek. Geçici bi ağrı da olabilir
Boncuk-anne Blueedreamssx Bir iki gün ağrı yapabilir ama çok şiddetliyse doktorunuzu arayıp bilgi alın
Blueedreamssx Lulemom herşeyi tamamladı bugün dolgusunuda yaptı ve çağırmadı sadece iltihap olduğunda mecburen çekeceğiz demişti
Moonlightttt Blueedreamssx geçmiş olsun. Evet kanal tedavisi sonrası çok ağrım oldu 2 gün, yerin iyileşmesi de 2haftayi buldu. daha önce de 3 4 kez yaptrmistim ,kiminde ağrıdı kiminde ageimadi. Dişin durumuna göre değişir bence
LinaTuba Blueedreamssx kanaldan sonra ağrı olması sıkıntılı bir durum sinirleri tam öldürmemiş olabilir umarım öyle değildir ve ağrımaya devam ederse çekime gidiyor o diş ben yaşamıştım maalesef diş ağrısı çok zor
Blueedreamssx LinaTuba hamileliğin başımdan beri çekiyorum bu ağrıyı bugünde yaptım rahat oldum ferken gene ağrılarım oldu
Slovem08 Blueedreamssx bende dün oldum bi sorun olmadı banada doktorum ağrın olabilir ağrı kesici içebilirsin demişti
LinaTuba Blueedreamssx çok zor Allah yardımcınız olsun benim de çok fazla diş problemim var bence o dişi çektirin aylarca bende çekmiştim boşuna çekmişim kanallık diş ağrıyorsa çekilmesi en doğrusu
annediyebiri Blueedreamssx 12 dişim kanallı kiminde ağrı sızı oldu kiminde olmadı bir haftaya geçmezse gidersiniz
eceunverkanra Blueedreamssx Kanal tedavisi yapılan disteki sinirler tamamen ölene kadar agrim olmustu sonra gecti cok sukur, cok gecmis olsun🌸
Bsrtncsy BlueedreamssxOncelikle geçmiş olsun. yaklaşık 1 ay önce bende üst dişimden oldum.anestezi geçince ve dişlerim birbirine değince çok ağrım oldu.İlk gün ağrı kesici içtim.Yaklasik 1 haftaya tamamen iyileşti.