kizlar 2 ay önce dogum yaptim karnimin alt kisminda ve belimin yanlarinda(simitlerde) çatlaklar olustu şuan renkleri kirmizi ve 2 gündur belimdeki catlaklar agriyor sanki yeni çatliyormus gibi. halbuki kilo almadim aksine dikkat ediyorum veriyorum az az kilo neden çatlaklar ağrir ki. bide neden karnimdaki çatlaklar agrimiyrda sadece belimdeki. bu durumu yaşayaniniz varmi