2 ay 10 günlük bebeğim uzamış sarılık geçirdi, ilk 15 gün doğum kilosuna ulaşamadı ve bana kimse bu çocuğa mama verin sütun az demedi, emzir emzir emzir ben 20 gün hiç biberon mama vermedim emzirdim sonuç sarılık her seferinde yükseldi. Yine emzir dediler sanki emzirmiyormusum gibi. Ben insanlara anlatamıyorum bu çocuk aktif emmiyor ilk sütü alıp gerisi için cabalamiyor çünkü aza kanaat ediyor ama yetersiz, en iyi emdi bugün dediğim gün bezlerinde çiş olmuyor ve hala bana emzir emzir emzir diyenler var ben anlatamıyorum 70 gündür ben neyle uğraşıyorum, olmuyor işte ve sabrım bitti,. Meme reddiyle savaşmaktan, doydu mu doymadı mi diye dusunup durmaktan, her emzirme sonrasi yok doymadi diye mama vermekten… En çok da kimseye anlatamamaktan yoruldum.