Senaelif1 Akşam 7 den yatana kadar 11 e kadar bebeğim hep ağlıyor sadece emerken susuyor gazını da çıkartıyorum ama neden bilmiyoeum 2 aylık sizce neden tazyikli süt problemi de var
Balkupum2505 Senaelif1 oglumda o aylarda öyleydi 6 gibi baslar 9 10a kadar aglardi kolik bi bebekti sanirim sizin bebeginizde kolik
Senaelif1 Ortada birşey yokken ağlaması üzüyor bende diyorum acaba o saatlerde sütüm tazyikli de ondan mı oluyor ama her türlü ağlıyor
Balkupum2505 Senaelif1 temennim tez zamanda biter insallah ama bazi bebeklerde 1 yasina kadar bile sürebiliyomus. Gaz damlasi vs kullaniyomusunuz
Senaelif1 Balkupum2505 hayır birşey kullanmıyorum ama o an gazını çıkartıyor yani emerken bıraktırıyorum geğiriyor bazen ağlarken de alttan gaz çıkartıyor
Balkupum2505 Senaelif1 siz karnina parmak uclarinizla saat yönünde masajlar yapin hareketler yaptirin ayaklarini falan iyi geliyo