Freya17 Merhaba arkadaşlar, Bebeğimi sağarak besliyorum sadece geceleri 120cc sma optipro veriyorum 4 ay 20 günlük. İki gecedir mamayı reddediyor gün içinde de denedim reddetti sağarak besledigim için mecbur mama takviyesi alıyorum tavsiyeniz nedir ?
pinkooo_02 Freya17 aynı durumu bende yaşıyorum ve bebeğim alerjik o mamaların tadı gerçekten kötü asla içmiyor bende kaşıkla veriyorum kaşıkla bı dene istersen bizde 4 ay 20 günlüğüz 🥰
Boncuk21 pinkooo_02 kaşıkla vermeye bende çakıştım ama hep döküyor ve yutmayı bilmiyor 😢 4 ay 1 günlük nasıl alıştırıldınız?
Freya17 pinkooo_02 ek gıda donemini bekliyorum heyecanla 5.ayda doktor tadimlara başlatacağız dedi . bu durumu doktora söylediğimde mamayı degistirme tadını sevmeyebilir 35ml 1 ölçek şeklinde hazırla dene dedi .hipp iyi diyorlar ;Aptamil hiç denemedim gaz yapıyor denildiği için sadece ama kullandim
pinkooo_02 Boncuk21 valla bizimde öyle dilini öne getiriyor yemiyor ama dikkatini dağıtıyorum sürekli sesli oyuncakları var onları açıyorum çıngırağı eline veriyorum biraz yiyor bizim alerjik maması olduğu için yemiyor Aptamil kullaniyorduj biberonla içiyordu fakat bu mamanın tadı kokusu berbat olduğu için içmiyor mecbur artık ne kadar icirebildiysen