Annişler bebekleriniz ne zaman emekledi ☺️
Şöyle ki biz 8 aylığız hala otururken birşeye uzanmak istediğinde kendini yere atıyor 😖
Bol bol karın üstünde vakit geçirmesine rağmen sürünme yada emekleme yok istediği herşeye yuvarlanarak ulaşıyor (gerçekten çok güzel dönüp yuvarlanır kendisi 😅)
Açıkçası biraz üzülüyorum da biraz aslında ayakta güzel durup çok seri adımda atıyor ama bu emekleme konusu (en azından sürünme) geç kalınmış gibi geliyor 😞 ne düşünüyorsunuz bununla ilgili?