Emirpnar bende de aynı problem oldu. Sol memem hep tıkanırdı mastit olurdu. Açıcam diye çok uğraşırdım. Gitgide oradan gelen süt çok azaldı 10-20cc’lere kadar düştü. Ben pes etmedim emzirmeye hep o memeden başladım açken çeksin diye. Uzun tutmaya çalıştım. Bazen diğerine geçip onu da emdikten sonra sol memeye geri koydum. Şimdilerde açıldı, süt bitti dediğim memeden 80-90 falan geliyor şu an. Mastitten sonra kendini toparlaması da biraz zaman alıyor bence. Emzirmeyi bırakmayın.