Kızlar hamileliğimde 12 kilo aldım doğumdan sonra tartılmadım ama çoğunluğunu verdim farkediyordum hatta karnım bile gitmişti eşim hiç doğum yapmış birine benzemiyorsun demişti doktorum da doğum sonrası kontrolümde rahim baya toparlamış demişti. Sonra emzirme döneminde sürekli yemekten kilo aldım doğum yapalı 2 ay oldu aşırı ve değişik bi göbeğim oldu kilo alma göbeği değil gibi nefesimi bıraktığımda göbek deliğimin altına doğru büyüyor kasıklarıma doğru. Kilo alma göbeği değil gibi yani bi sağlık sorunu olabilir mi böyle birşey yaşayan oldu mu