1 yaşında yanlış hatırlamıyorsam göz muayenesi var demişti göz doktoru ve kan tahlili yapılıyor diye biliyorum normal kontolünde vitamin değerlerine eksikliği var mı diye doğrumu hatırlıyorum acaba nasipse 8 nisanda yaşımıza gireceğiz birde biz menenjit aşısını tek doz yaptıralım dedik 13 ayında aynı şekilde yaptıran var mı acaba??