Kızlar benim sağ göğsümde mastit oluşmuştu onu geçirdik antibiyotikle ama şimdi sağ göğsüm de çok az süt var sönük bebeğim emerken üç dört çekişte bir yutkunuyor bir süre sonra hep bitiyor öyle emzik gibi emiyor süt gelmeden. Sağ göğsüm de aksine süt fışkırıyor aşırı dolu. Süt gelmeyen memedeki sütü nasıl arttırabilirim bunu yaşayan varmı.