Winnithepooh mamadusu da kiyaslamazsin 70 lira kangurularla ya 😂
Hanfandiiilarr, bende de var gayet güzel bir ürün, ben 1 yıldır kullanıyorum dahaa da gider yani, ergonomik m oturuslu odlguu için bebek te çok rahat ediyor tanıtımda yardımcı olayım dedim 😂 satarsınız inşallah, ihtiyacı olan varsa fiyatı da makul tutmuş post sahibi arkadaş