7.5 aylık bir kızım var bu zamana kadar hep ayağımda salladım ama yaklaşır 2 aydık her şey çok kötü gidiyor. Sanırım diş geliyor ama uykuları çok bozuldu geceleri uyanıyor tekrar sallamak zorunda kalıyorum. Artık sallamaktan bel kemiğim ağrıyor. Çocuğumda bi hal oldu ağlaya ağlaya. Salla dur yöntemini ve direk bırakmayı denedim ama olmadı çok ağlıyor. Uyku eğitimi veren tecrübeli anneler bana yardımcı olabilir misiniz nasıl hallettiniz Neler yapmam gerekiyor? Bir de diş sürecini çabuk atlatmak iÇin neler yapabilirim. Karanfil kürünü denedim ama fayda etmedi