2737382937 Bebeğim mama içiyor doktor su ver dedi bizim evdeki sular kireçli biraz e bebekte minik şişlerde su vardı aldım görselde mevcut bu suyu direk verebilir miyim yoksa kaynatmam gerekiyor mu
2737382937 Nesli06 5 aylık normalde kanatıp veriyorum bunu orda görünce kaynatılmış mı oluyor bu sular
2737382937 Elisa1932 şimdi baktım kaynatılmadan veriliyormuş direk mamayada koyuluyormuş hatta ama 6-12 yazıyor bebeğim 4,5 aylık bişe olmaz herhalde
2737382937 fairytaleofthestars kendi ne kadar içerde her mamadan yarım saat sonra 10 cc veririm gümde 40 50 cc oluyor yetiyor
eceunverkanra 2737382937 Bebeğim 17bucuk aylik hala bu sulari kullaniyorum, kaynatmadan veriyordum bebek suyu oldugu icin cok sukur hicbir sorun da yasamadik hala iciyor oglum☺️
Ohaezgi 2737382937 bunlar kaynatılmış, kaynatmanıza gerek yok. Hazır su kullanmıyormusunuz damacana? Ben öyle kullanıyorum onu kaynatıp soğutuyorum. Başlarda bu fuskayı kullandım sonra bıraktım