Kızlar bebeğim şuan 3 aylık 2.5 aya kadar güzel mama içiyordu emiyordu. Şimdi memeden iyice kesildi. Mama veriyorum önceden memelerimi emmediği saatlerde 120 cc 90 cc içiyordu 3 saatte bi veriyordum. Şimdi 30 cc anca içiyor. Mamadan die düşümdüm Aptamil denedim sma denedim şimdi bebelac gold aldım ama malesef hepsinde 30 cc anca içiyor. Emmeyide kesti. Doktora götürdüm kan idrar herşey normal çıktı. Mevsimsel alerji olabilir diyor herkes ama anlamadım çok üzülüyorum gözlerime masum masum bakıyor içim gidiyor ne yapmam gerek neden oluyor yardım edinn….