ilkgozagrimmmm
Islak olmasını istiyorsanız çözüm basit aslında.. Şerbetini biraz fazla koyup tamamen çektirmeden demlenmeye bırakacaksınız.
Size annemin tarifini vereyim;
Yağda irmiği güzelce rengi dönünceye kadar kavurun, kavurduktan sonra soğuk olarak suyla hazırladığınız şerbeti kavrulan irmiğin üzerine dökün ve biraz karıştırıp kapağını kapatın suyunun çekmesini bekleyin, suyu çektikten sonra ocağın altını kapatıp demlenmeye bırakın veee afiyetle yiyin.
Annem göz kararı yaptığı için ölçüleri veremiyorum, siz bir ayar veririsiniz artık 😁