Oykuuuuuu Merhaba kızlar oğlum 3 ay 10 günlük babası gripti ondan oğluma geçti Boğaz enfeksiyonu olmuş aranızda bebeği Boğaz enfeksiyonu geçiren var mı doktor antibiyotik verdi onu kullanıyoruz. Kaç güne toparlanır sizce
oykuderin Oykuuuuuu geçen hafta bizde oldık benim kızım 15 aylık ve çok ağır geçirdi hastaneye yatışımız yapıldı. Yüksek ateş 🤒 çektik 5 gün boyunca. İnşallah dilerim Rabbimden ağır atlatmaz kuzucuk. 🙏🤲🏻 Hemencecik geçer. 🙏
barbarosunannesi Oykuuuuuu antibiyotigi zamanında belirlenen sürede bitirin ve kulakları ağzı iyi koruyun rüzgardan tekrarlamasın.kulaga gecmemesi önemli sadece boğaz dediyse cocuklar çabuk atlatıyor geçmiş olsun
Nisan12 Oykuuuuuu Çok geçmiş olsun bizde aynı şekilde 4 gündür ateşle savaşıyoruz boğaz enfeksiyonu şükür bugün toparlandı 🤲