Bebeğim şuan 3 ay 3 günlük bir kaç gündür sürekli ağlıyor huysuz altını açarken ağlıyor giydirirsen yatırırken hele ki uyku da aşırı zorlanıyoruz uyumuyor gece gündüz uyursa 1 saat anca uyuturken de çok zorluk çekiyorum böyle olan varmı sebebi nedir sizce 😏