Kbryyy Meme reddini silikon meme ucu ile yenenler var mı ? Bir de kullananlar hangi markayı önerir acaba ?
Teemo07 Kbryyy benim arkadaşımın bebegi 10 gün küvözde kalmıştı döndüğünde bebegi emmiyordu. Silikon göğüs ucuyla yendi. 1 yaşını geçti hala emiyor.. Bende denedim ama bende olmadı. Philips avent var bende. Güzeldi.
someonex Kbryyy e bebek’in kendi markasını almıştım. Deneyeyim diye dğşünmüştüm ama sonra hep onu kullandım. Kelebek olanlardan alın bence ki tene değsin daireler çok büyük.
Kbryyy Teemo07 arkadaşınız da ki hangi markaydı acaba ? Bende avent almayı düşünüyorum ama iki boy varmış sanırım. Hangisini alsam kararsız kaldım. Sizin hangi boydu
Essmom Kbryyy aylarca ebebek in kendi markasini kullandim gayet memnun kaldım. Yedek olarak avent almıştım yanlışlıkla küçük olanı almışım yara yaptı gogus uclarimi. Avent alırsanız buyuk olani alin derim. Ama tercihim e bebekten yana😊
Teemo07 Kbryyy arkadasımınkini çgrebkitim ben bilmiyorum. Bende ki m bede. Birinde 20 digerinde 22 yazıyor.
Kbryyy someonex evet bende kelebek avent bakıyorum. Bebeğiniz emiyor güzelce artık kaç aydır kullanıyorsunuz
someonex Kbryyy 4.5 aylık 2 haftalıkken kullanmaya başladım 1.5 ayda da bıraktım önce biri sonra diğeri de olarak. Yaralarım vardı anca iyileşti.
Essmom Kbryyy hmm ne kadar büyük olduğunu bilemiyorum yorumlar öyleyse doğrudur. Benim gogus uçlarım büyük olduğu için küçük olan küçük geldi yara yaptı. Gogus ucuna göre değişiyor galiba.