Merhaba arkadaşlar 22 aylık oğlum çok saldırgan olmaya başladı. Sürekli ısırıyor bizlere vuruyor. Ailemizde şiddet asla yok. Çizgi film dışında birşey izlemiyoruz nereden öğrendiği hakkında hiç bir fikrim yok. Bu durum beni çok üzüyor psikolojim bozuldu. Başına gelen var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?