Bernur_GT Kızlar iyi akşamlar bi sorum olacaktı 6 aylık bi kızım var gece uykusu yok denecek kadar az çok zor uykuya geçiyor yarım saat uyumadan tekrar uyanıyor bu humana iyi geceler çayını içsem işe yarar mı acaba aranız da kullanan var mı??
ilkmutluluk17 Bernur_GT bizimki açlıktan uyuyamıyor ki ne mama ne ek gıda hiç bişey yeyor içmiyor açlıktan ağlıyor resmen farklı mamalar denemeyi düşünüyorum çay işe yaramadı bi arkadaşım vermişti
MayneymisAltintop Benim bildiğim o çay bebeklere veriliyor rahat uyusun diye. İçinde papatya, melisa falan varmış. İnşallah kullanan bi arkadaş yazar
balcicegin_annesi MayneymisAltintop bende var kullandım gram fayda etmedi kızım uyumadı mı uyumuyor ne yazık ki 😁 10 aylık oldu artık hala sabah 9 a kadar en az 4-5 defa uyanır belki de bazen üstü de
Nazli_y Ben kullandım.kendim içtim 3 buçuk aylık bebeğim. Ama bir etkisini göremedim. Beni sakinleştirip uyutuyor ama bebişe etki etmedi 😅
Nazli_y Bernur_GT Ben bebeğe vermedim.emzirdiğim için kendin iç bebeğe etki eder dediler ama faydası olmadı.
Bernur_GT ilkmutluluk17 yok canım bizim ki açlıktan değil huysuzluk tan uyumuyor :( kaç aylık bebeğiniz
babyfaceee Bernur_GT 100 ml suya bir tatlı kaşığı ben 50 ml suya yarim tatlı kaşığı ayıp yapıyorum suda eriyo zaten. Biberonla ısırıyorum biraz tadida güzel
Betul055 1 tatlı kaşığına 100 ml su karıştırıp kaynamış soğumuş su ya da ılık suya katıp verebilirsiniz ben verdim hiç bi ise yaramadı 🤣
elifekicii Ben kullanıyorum canım kendin içersen sen uyursun bebişine ver bizimki içmiyordu tadından dolayı benim doktorum mamasına koy biraz dedi koydum mamayla içiyor faydasını da çok gördüm akşam 9 gibi içip yatıyor gece 2 defa mamaya kalkıyor sadece 😊😊