Sahinnnn 1buçuk yaşında hala saatinde yatırıp kaldırıyorum, duruma göre yarım saat bir saat esnetiyorum. Uykusunun gelmesini beklesem gece 10a kadar oturur bizmle🤣 4 aylıkken zaten saatine göre uyutuyordum. Bebekler düzen sever bence, düzeni olan bebek daha huzurlu oluyor.