Arkadaşlar merhaba biz 8 aylığız yaklaşı 1 aydır kızım bebek arabasına bana dönüktü bnde çevreyi daha iyi izlesin diye ön tarafa çevirdim zaten en fazla 1 saatlik yere gidiyorumdur. Beni görmek için tepkide göstermiyor tabiki ben sürekli ne yapıyor diye kontrol ediyorum. Fakat bi kaç kişiden daha küçük sana baksın diye uyarı aldım sizce yanlışmı yapıyorım?