Biroglanannesi Çocuk ağlamadığı halde hep ağlama sesi duyuyorum bu eşimde de oluyor 🤣 Yaşamayan anne yoktur diye düşünüyorum 😬 Kafayı mı yedik ne 🤪
Banu43 Biroglanannesi bendede oyle olyyor esimdede banyoya giriyorm agliyor saniyorum gero cikiyorum bakiyom uyuyor geri giriyorum 😊
Latiko Biroglanannesi özellikle banyoya girince oluyor bana köpüklü köpüklü gidip uyandımı diye bakıyorum 😅😅
Piraye2021 Biroglanannesi bu konuda post açmak hiç aklıma gelmedi ama yalnız olmadığımı görmek sevindirdi ☺️☺️ normal demek ki kafayı yemiyoruz 🍀
kaganege Biroglanannesi Oğlum bugün babaanesinde ama ben hep evdeymis yan oradaymış gibi hissediyorum. Annelik…