Seda_blt46 Merhaba arkadaşlar 12 aylık oğlum el ayak ağız hastalığı oldu başına gelen var mı neler yaptınız kaç gün de iyileşti
agacsizkoala Seda_blt46 biz yaşadık, ilk iki gün ateşlendi, sonrasında çıkan yaraları kaşınmaya başladı ama sonrasında geçti , sadece iştahı kapandı o beni zorladı ağız kısmında da çıktığı için yemek istemiyorlar
Latiko Seda_blt46 bizede aekadaşından bulaşmıştı ateş düşürücü verdi doktor sadece başka bi tedavisi yok malesef. Kendiliğinden geçmesini bekledi. Allahtan bizim sadece elinde yaralar vardı ağzında falan çıkmadı ama yinede çok halsiz ve iştahsızdı. 1 haftada geçti.
Birtekbirciftannesi Seda_blt46 ayy benim kızımda oldu baya kötü idi malesef bulaşıcıymış misafirliğe gittik orda arkadaşın oğlunda vardı bizede bulaştı ama doktorun verdiği kremler ile iki günde geçti cok şükür
Seda_blt46 Bizde de iki gün ateşlendi boğazında ellerinde ayaklarında çok çıktı hiçbisey yemedi emmedi doktorumuz özel damla hazırladı boğazı rahatladı çok şükür ama elleriyle ayaklarında var yine kendiliğinden geçmesini bekliyoruz herhangi bi krem losyon vermedi doktor