Yemek yiyorum, oğlumu emziriyorum ve sonra hiç bisey yememiş gibi açım…hic böyle degildim..hamileyken 87 kilo idim ve bebegim 3 ay 21 günlük şuan 71 kiloyum ama şöyle diyeyim 2 aydır 71 kilodayum ne aldim ne düştüm ama çok yiyorum kızlar..Yan yemesem hasta olur muyum ?Nasıl dengeli beslenecem..Oğluma süt olmaz diye de korkuyorum suyu da içiyorum ama halen aynı biraz basen genişliği var spor da önermesi doktor yürüyüş de yapamıyorum işe gidip gelirken 20 dk yürüyorum..Sizce diyetisyen şart mı oldu bana