Kızlar merhaba 36 gün önce sezeryanla doğum yaptım hatta daha önce de post açmıştım. Sezeryan yerimin sağ uç tarafında kırmızılık var ve hafif kanama bir de misina gibi ip var ucunda birkaç santim. Çok korkuyorum acaba dikişlerim mi açıldı? Benzer durumu yaşayanlar var mı