Minikmucizem22 canım günlük sütle yapıyordum birkaç ay öncesine kadar harika oluyordu şimdi köy sütüne geçtim yine güzel ama köy sütünde kaymak çok oluyor( ben asla sevemiyorum bebeğim için yapıyorum) maya kısmına gelirsek hiç hazır yoğurtla mayalamadım eğer bebekli bir komşun vs varsa mayalamak için biraz yoğurt alsan daha iyi olur gibi, ya da şey yapabilirsin activia varya yoğurt mayalamak için onu da kullanabilirsin probiyotikli hem ben birkere denedim güzel olmuştu devamında da o yoğurdun mayasını kullanırsın