Kızlar normal doğum yaptım fakat gebelikte çıkan tüylerim hala dökülmedi ve beni rahatsız ediyorlar normal doğum yaptım karnımda korse var hala sarkma yok gibi duruyor ama korktuğum için ağda yapamıyorum ev göbeğim çok çatlamıştı gebelikte tüy sarartıcı kullanabilir miyim ?