Çocuktan çocuğa değişir.yeni doğum yaptım 23 günlük olduk. Benim oğlumla diğer oğlumun arasında tam 4yaş var. Aralarında çok az zaman olsun istemedim ikisine de haksızlık olmasın diye. Ama büyük şimdi biraz kıskanıyor ister istemez aynı zamanda abilikde yapmaya çalışıyor bakalım alışırlar inşallah 🙂